آموزش کسب درآمد اينترنتي و معرفي سايت هاي ptc معتبر

آموزش کسب درآمد اينترنتي و معرفي سايت هاي ptc معتبر
 
Design by : NazTarin

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 17101
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 

آن کس که از اول می داند به کجا میرود خیلی دور نخواهد رفت. 
ناپلئون 

 

 راه  دوم در شناسايي و تشخيص معتبر (trust) بودن و يا نامعتبر (scam و کلاهبرداري) بودن سايت هاي ptc :

سايت هاي ptc معتبر ( trust) پرداخت پول دارند، بنابراين اگر مشاهده کرديد که افرادي (بيش از 3، 4 نفر) قبض و سند برداشت خود را از يکي از سايت های ptc ، در اينترنت گذاشته اند ، ميتوان گفت که اين سايت يک سايت ptc معتبر ميباشد.

 

راه  سوم در شناسايي و تشخيص معتبر (trust) بودن و يا نامعتبر (scam و کلاهبرداري) بودن سايت هاي ptc :

هر وقت مشاهده کردید که يک سايت ptc به ازاي پرداخت هر کليک به شما مبلغي بيشتر از 1$ به شما ميپردازد به آن شک کنيد، چون مبلغي بيشتر از 1$ ميپردازد همه به سوي آن حجوم مي آورند و در آن ثبت نام ميکنند ، بعد از مدتي به ازاي پرداخت بالا به افرادي که در آن ثبت نام کرده اند خزانه ي سايت خالي ميشود و حتي اگر سايت در ابتدا قصد scam و کلاهبرداري نداشته باشد اينک چون خزانه ي آنها خالي شده نميتوانند مبلغ را به افرادي که در آن ثبت نام کرده اند بپردازند ، بنابراين اين سايت به يک سايت scam و کلاهبرداري تبديل ميشوند.

به طور مثال همين سايت fineptc ( که يک سايت scam و کلاهبرداري است) به ازاي هر کيک 10$ ميپردازد !! (البته به ظاهر !!) که در نهايت هم نميتوانيد هيچ مبلغي را از اين سايت برداشت کنيد !!

 

اکنون ممکن است اين سئوال در ذهنتان شکل بگیرد که اگر سايت هاي ptc معتبر با پرداخت هر کليک مبلغ کمي پرداخت ميکنند پس چگونه ميتوان از طريق اين سايت ها پولدار شد ؟؟

شما از طريق سايت هاي ptc معتبر ميتوانيد به کسب درآمد ميليوني در ماه برسيد، بدين صورت که :

اول اينکه قرار نيست فقط در يک سايت ptc معتبر ثبت نام کنيد،براي کسب درآمد در چند تاي آنها ثبت نام کنيد،  ثبت نام در چند تاي آنها و کسب کار با آنها بيش از 10 تا 20 دقيقه از وقت شما را در روز نميگيرد  ( يادآوري ميکنيم يک روز 24 ساعت است !).

دوم اينکه قرار نيست در هر سايت ptc معتبري هم ثبت نام کنيد ، بايد در بهترين سايت هاي ptc معتبر جهان که داراي رتبه بندي جهاني (Ranking World) هستند ثبت نام کنيد، که ما در اينجا علاوه بر معرفي کردن آنها ، نحو ه ي ثبت نام و تمامي کلک ها و تر فندها جهت کسب درآمد بيشتر از آنها را به شما مي آموزيم.

سوم اينکه کسب درآمد در اين سايت ها فقط از طريق کليک کردن بر روي تبليغات نيست، شما علاوه بر کليک کردن بر تبليغات در اين سايت ها ميتوانيد با گرفتن نفرات و زيرمجموعه به کسب درآمد بيشتري برسيد، و از آنجا که هدف کسب درآمد هرچه بيشتر از سايت هاي ptc معتبر است ،هر چقدر نفرات بيشتري داشته باشيد به طبع درآمد بيشتري هم خواهيد داشت.

 

همانطور که گفتيم قرار نيست ما با هر سايت ptc معتبري نیز کار بکنيم ، ما ميخواهيم با برترين سايت هاي ptc جهان کار بکنيم،بنابراين در ادامه علاوه بر معرفي 10 سايت برتر ptc معتبر جهان،طبق رتبه بندي جهاني در سال 2012 ،به آموزش مراحل ثبت نام و تمامي کلک ها ، ترفندها براي کسب درآمد بيشتر از اين سايت ها خواهيم پرداخت.

                                      گروه آموزشی "سخن سنج"            

 




ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط گروه آموزشي سخن سنج